ZİYARETÇİ DEFTERİ

Yeni Not Ekle

  •  
    09 Haz
    TOKAT İLİMİZE DAVETLİSİNİZ

    BU MÜBAREK RAMAZANI ŞERİFTE SİZLERİ TOKAT İLİMİZDE GÖRMEKTEN ONUR DUYARIZ İNŞAALLAH

    14:04:57
    SİNAN
  •  
    03 Haz
    samimiyet

    Abi be oylesıne kı.. tanısmak ıstedıgım yaşıyan tek ınsansın suan.. :(

    23:18:37
    Emre
  •  
    03 Haz
    Ramazan programı

    Trabzon'a veya Gümüşhane Ramazan programı gibi bir etkinliğiniz varmı

    16:28:47
    Ömür
  •  
    30 Nis
    Rabbime şükürler olsun

    Sizi görmek bugüne kısmetmiş.Bugün Bursada benim için en güzel günlerden birtanesini yaşatan Rabbime şükürler olsun sizede çok teşekkür ederim hocam fotoğraf içinde çok sağolun beni ve oğlum emir baki yi kırmadığınız için sizinle tekrar görüşmek dileğiyle Allaha emanet olun

    20:22:09
    Orhan demirbas
  •  
    11 Nis
    Allah yolunda

    Hocam aile olarak biz sizden raziyiz allahta sizden razi olsun basarilarinizin devamini dileriz allaha emanet olun.

    00:09:12
    Okan ve fatos
  •  
    10 Mar
    İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDİYORUM

    Mersin'de yapmış olduğunuz Muhabbethane programında bizlere ilgi gösterdiğiniz için teşekkür ederiz. Tabiki bizimle tek fotoğrafta çekildiğiniz için sağolun.

  •  
    28 Şub
    ALLAH RAZI OLSUN

    Allah razı olsun sizden.. Sefaköy Kültür Merkezindeki gösterdiğiniz samimiyet ve içtenlik için çok teşekkür ederiz. Ne kadarda Hoşgörülüydünüz. Şiirlerinizin her harfini kalbimize işlediniz. Sesinize ve yüreğinize sağlık..

    09:23:31
    Gamze KURUMLU
  •  
    25 Şub
    Aşık

    SA kurban sizinle birdaha nezaman görüşürüz bilmem ama size çay yapmak bile çok keyifli

  •  
    16 Şub
    Hamzami bırakacak yerim yok sizi görmeyi çok isterdim

    Ne desemki şöyle desem anlarmisinz hz hamzayi çok seviyorum sizin siirinizle dahada .sevgimin eksik olduğunu anladım ve oglumun ismini hamza koydum. Her hamza dediğimde ayak sesini duyar gibiyim.içim. ürperiyor ...allah seni senin dilediğin gibi bi ömür versin allah sana çok uzun hayırlı ömür versin .sayın dursun erzincanli abim diyorum seni sevmemin bi nedeni daha var sen benim bana subhanekeyi öğreten büyükbabama benziyorsun yarın kçekmece ye geliyosun inşallah seni görürüm hamzami brkcak y yo

    03:36:45
    Nebahat
  •  
    01 Şub

    Rabbim sizin gibi yurekleri guzel insanlari bizlere dost eylesin...dualarinizda bizlerde olalim insallah...

    23:36:44
    fatma Pinar
  •  
    29 Ocak
    YENİ ÇALIŞMA

    Gurban yeni çalışman ne vakit gelecek arayı çok uzattın sanki özledik vesselam... :)

    17:48:26
    SELÇUK
  •  
    19 Ocak

    şiirlerinizi aşkla dinliyorum peygamberimize sevginizi o kadar güzel ifade ediyosunuz ki genç nesile gercek aşkı ögretiyosunuz. Temennim allah,peygamber ve vatan yolunda ilerlemeniz allah yolunuzu açık etsin.

    14:59:53
    zafer
  •  
    10 Ocak
    Aşkı şevk

    Dursun abim sizi severim ben aşkla şevk yanıyorum size olan aşkımla aşkımı artırıyoruz allaha olan aşkımı sizde sevgi allaha bülbül kırşarmkısı ninniler aşık oldum sizden istegim şu sizle nasipse Elazığ'a gelseniz sizi ziyaret ettim olurmu canim abim benim E SELAM

    21:58:06
    Muhammet berat
  •  
    09 Ocak
    Şehit Fethi

    Abi senin o güzel sesinden Şehit Fethi abimizi anlatman mümkün mü? Şehit Ömer Halisi anlattığında göz yaşlarımız sel olup çağlıyor.

    01:21:10
    yıldıray
  •  
    02 Ocak
    SELAM VE DUA İLE

    Seside yüreği kadar güzel abim Allah seni sevdiği kullardan eylesin. Saadatlardan ayırmasın

    12:04:59
    ALİ
  •  
    28 Ara
    ALLAH RAZI OLSUN

    OKUDUĞUNUZ ŞİİR VE NAATLAR,KALBİMİZE ALLAH AŞKIYLA DOLDURUYOR.İYİ Kİ VARSINIZ,ALLAH RAZI OLSUN

    13:11:12
    NURTEN
  •  
    08 Ara
    dursu ali

    Hz.Muhammed Aşkıyla Yanan Güzel İnsanlar

    11:09:13
    ali
  •  
    02 Ara
    Selam ve dua ile

    Selamunaleykum hocam Sizin siirlerinizle yaklasik 6 yil önce tanistim O zamana kadar ben peygamberımizi sav ve kuran i kerimi anladigimi saniyordum Sizin şiirlerinizi dinledkten sonra kitabımi ve peygamberimi daha iyi anladi Her siirınizde insanı alip medineye,mekkeye götürüyorsunuz Sevgili efendimizin sav hayatini bizlere çok güzel bi sekilde anlattgnz icin teşekkür eder,ellernizden öperim.

    22:08:26
    ibrahim
  •  
    23 Kas
    DURSUN AGABEYIME

    Essalamunaleykum cok degerli kardesim dursun ali erzincanli.Seni buralarda turkmenistanda cok severek dinliyoruz.ALLAH sizden razi olsun.Sizi buralara bekleriz.Saygilarimla kardeshiniz baki

    07:48:18
    baky mary
  •  
    08 Kas
    Takip

    Abi selamunaleykum abi albumlerini cok yakinen takip ediyorum.Anlattiklarini dinlerken tuylerim diken diken oluyor.Allah senden razı olsun bize böyle anlattığım için abi Ankara ya gelirsen insaallah bir imza ni almak nasip olur

    17:20:07
    Aykan
  •  
    05 Kas
    Cocuklarimin ninnileri sizsiniz

    Muhteşem bir insansınız allah sizden razı olsun insallah. Çocuklarımı sitenizdeki şiirler ile uyutuyorum. Ninnilerimiz sizsiniz. Hakkınızı helal edin..

  •  
    26 Eki
    agabeyime

    Dursun abim Allah sizden razi olsun.Tesekur ederis boyle guzel siirlerin icin.Allah cumle musulmanlardan sizden ve ailenizden hepimizden razi olsun Sizi Turkmenistanda severek dinliyoruz . EnshAlla okursunuz yazdiklarimi.kardeshiniz baky.

    08:31:15
    baky
  •  
    18 Eki
    Şehit Ömer Halisdemir

    Sayin erzincanli 30 kuş şiirin beni bu kadar etkilemeseydi bunarin yazmadım. Kasabada iki sefer geldiniz ama sizi tanımam mümkün olmadı. Ben çukurkuyu kasabası bayat boyu acu r lu cemaati Halep Şeyh hamzalilar turkmenlerindenim Şehidimiz Ömer de kasabanın baba soyu olarak Avşar ceritlerindendir. Saygılar sunarım.

    21:35:34
    Mahmut Şahin
  •  
    15 Eki
    30 kuş

    Hayırlı günler Dursun abi ... Şu an 30 Kuş şiirini gözü yaşlı dinliyorum. Allah (c.c) hem Ömer Halisdemir abimizden hem de sizlerden razı olsun . Rabbim ülkemizi ve alemi islamı her türlü hainlerden korusun . Rabbim Ümmeti Muhammedi korusun...

    20:35:54
    murat çelik
  •  
    14 Eki
    Dua

    Bismillâhirrahmânirrahim الله أكْبَرُ، الله أكْبَرُ، اللهُ أكْبَرُ، لاإلهَ إلاَّ الله وَحْدَهُ لاَ شَرِيكَ لَهُ، لَهُ الْمُلْكُ وَلَهُ الْحَمْدُ وَهُوَ عَلَى كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٍ، أعُوذُ بِرَبِّ الْبَيْتِ مِنَ الْكُفْرِ وَالْفَقْرِ وَمِنْ عَذَابِ الْقَبْرِ وَضِيقِ الصَّدْرِ وَ صَلَّي اللهُ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَ عَلَى آلِهِ وَصَحْبِهِ وَسَلَّمْ، اَلَّلهُمَّ زِدْ بَيْتـَكَ تَشْرِيفًا وَتَكْرِيمًا وَتَعْظِيمًا وَمَهَا بَةً وَرِفْعَةً وَبِرّاً، وَزِدْ يَا رَبِّ مَنْ شَرَّفَهُ وَكَرَّم

    10:42:11
    Hakan Erula
  •  
    24 Eyl
    Türkmenistan

    Selamunaleykum Allah sizden razi olsun RABBIM BIZI IKI DÜNYADA DA BAGTIYAR KILSIN AMIN CUMLEMIZI AFF ETSIN INŞAALLAH

    17:59:39
    Selbi
  •  
    20 Agu
    allah sizden razi olsun

    Selamun aleykum dursun abi ben senin seirlarini dinlarkem cok agliyorum senin cok guzel seirlerin var ben turkmenistanda yasiyorum ama buralardada sizi cok seviyorlar abi senin 30 kus seirin cok sevdim Ömer abininde mekani cenet olsun.Sehitler ölmez vatan bolunmez ellerinden opuyorum dursun abi

    12:10:41
    Ilyas
  •  
    18 Agu
    Küçük Şehit

    S.a.Dursun abi geçen gün Şehit olan Baba ve oğula çok içim yandı.içimden geçenler için yazmış olduğum bir şiirdir.Umarım 30 kuş şiiri gibi yorumlarsın ve bizi yine silkelersin Küçük Şehidim Nasıl Kıydılar ki Sana Beş yaşının yada yaşayacaklarının Hiç mi değeri yoktu Annenin isyanıydı haklı olarak Karanlık ellerin korkusundan Beraber yatırın diye İçimde titredi o an Gözyaşlarım sel oldu o an Ne istediler ki o yaşında senden Daha koklamaya kıyılamayan Cennet kokun çok mu geldi.

    01:37:44
    Şenol Narkuz
  •  
    13 Agu
    Şehit Ömer ağabey

    Hayırlı günler dilerim ben ömer halisdemirin klibinde gönüllü olarak hizmet etmek istiyorum mümkün ise değerlendirin lütfen hayırlı çalışmalar dilerim

  •  
    08 Agu
    30 kuş fon müziği

    30 kuş şiirinin fon müziğini yükler misiniz acil çünkü bu şiir meydanlarda okunmalı herkes duymalı bence bu şiiri araştırdım ama bulamadım lütfen yardımcı olun

    13:06:48
    vahide
  •  
    07 Agu
    Gönüllerde buluşmak

    Bilmem söze nasıl başlanır, kelimeler nasıl yanyana gelir. Kalemi alıp elime yazamam birşey. Ama yazmakta istiyorum güzel yürekli insanlara dair. Beynim biran kalp dedi bana. Kalbimle düşünüyorum şu an yüreğimle yazıyorum sana. Güzel yürekli, kocaman kalpli şair. Sesinle hüzünlendik, duygunla yüreklendik, anlattıklarınla ümitlendik. O zaman benim duamda şöyle olsun. Rabbim bizleri cennetine alsın. Allahım bizleri affetsin ve kevser havuzu etrafında toplanmamızı nasip etsin.

  •  
    05 Agu
    ağzına saglik

    ağzına yüreğine sağlık ömer halisdemir amcamın oglu yureklerimizi dagladin aslan ömer abim

    21:34:46
    fatih halisdemir
  •  
    11 Tem

    Hocam sizlerden ALLAH razı olsun sizlerin sayesinde Peygamber Efendimize (SAV) daha da aşık oldum. Eserlerinizin tamamını aldım ve büyük bir zevkle dinliyorum ve çevremdekilere de dinletmekteyim. Yeni eserlerinizi de dört gözle beklemekteyim. RABBİM sesinize ve kaleminize sağlık versin tekrar ALLAH razı olsun....

    13:54:12
    SİNAN ŞAHİN
  •  
    09 Tem
    ricamdır

    şiir tadında albümünüzden;denizli den ayrılık şiirinizin arka fon müziğini bulamadım.sizlerden ricam benim mail adresime yollayabilirmisiniz

    19:25:46
    edip bingöl
  •  
    06 Tem
    Program

    Selâmün aleyküm hocam. Ben esim ve 3 çocuğum da hasretle sizi görmek istiyoruz. Antalya programınız olursa inşallah programınıza bizler de gelmek isteriz. Bu hususta bir bilgimiz olursa çok mutlu olacagiz Allah biliyor. Selam ve dua ile

    15:40:49
    Ali Balıkyemez
  •  
    05 Tem
    Selam olsun size

    Selam olsun sana Muallim..Cok mutlu oluyoruz,bi baska yerlere,guzel yerlere goturuyor anlatdiklariniz,Allah sizden razi olsun,guzel bi insansiniz..Azerbeycana bekliyoruz,inwaallah..

    21:16:52
    Azerbeycanli
  •  
    13 Haz
    Konser

    Selamün aleyküm hocam Allah nasip ederse Antalya ya programınız var mdır.? varsa tarih olarak ne zaman bilginizi rica ederim. Allah'a emanet inşallah dualarınızı bekliyoruz.

    12:47:37
    Şükrü
  •  
    05 Haz
    Gürcustanlı

    Allahın sevimli kulu Allahın hoşnut oldugu kullarında birisi Dursun ali erzincanlı.Allahın selamı rahmet senin ve senin soyun üzerine olsun...Seni seviyoruz

    15:34:34
    Vasif
  •  
    21 May
    Kuran-ı kerim

    Selamın aleyküm hocam sizi çok seviyoruz sizden ricam olacak kuran-ı kerim okuyabilir misiniz baktım ama bulamadım o güzel sesinizden bi kuran tilaveti istiyoruz hayırlı günler kandiliz mübarek olsun Hz. Muhammed s.a.v şefaati üzerine olsun...

    19:25:23
    Samet Yaşar
  •  
    09 May
    Iankulyyew

    Essalamualykim Dursun abi.Sizin sarkilarnizi dinliyos Ben Turkmenistanlyym abi nasibede olsa sizinle gorusmek istiyorum insallah benim mesajimi okursaniz di umu ediyorum

    19:46:36
    MEYLIS
  •  
    03 May
    arama butonu

    hocam sitenize bir arama butonu ekleyebilirmisiniz. Sizi kendi sitenizde takip etmek istiyorum. Fakat istediğim videoyu bulamadım. Allah razı olsun.

  •  
    30 Nis
    Etkinlik Programi Hakkinda

    Sayin Hocam Selamün Aleyküm, Sizin programlarinizi takip edebilme ve ayni ortamda da sizi dinleyebilme fırsatıni yakalama adina etkinlik programinizi paylaşabilirseniz çok mutlu oluruz. Dua ile.

    21:54:26
    Murat Türken
  •  
    15 Nis
    ALLAH razı olsun sizden.

    Lütfen Ankaraya da geliniz.

    16:25:30
    gönül kuşu
  •  
    04 Nis
    Adana Konseri

    6 nisanda Adana'da konser vericekmissiniz.. O gunu yani sizi heyecanla bekliyoruz hocam. Sizi seviyoruz.. Iyi ki varsiniz..

  •  
    03 Nis
    dddd

    Allah

    20:49:29
    dawran
  •  
    30 Mar
    varol

    hocam ben uzun zaman önce bir tv programında sizin bi eserinizi dinlemiştim aradımda bulamadım tasvir etsem yardımcı olurmusunuz acaba (hatırladığım kadarıyla peygamberimizin torunlarından biri kufede bir camide cemaate bişeyler söylüyor müslümanların yaptıklarından dolayı torunun ismi zeynel yana zeyd olabilir bir mektup tarzında anlatmıştınız Rica etsem yardımcı olabilir misiniz acaba Şimdiden teşekkrler selametle

    00:59:47
    hseyin
  •  
    28 Mar
    Garip kardeşlerini duasız bırakma En Sevgili

    Gül kokulu ellerini öpsünler, duanı alsınlar diye gözleri yaşlı şehit analarının goncalarını gönderdik sana Ya Resulallah. Vatansız kalmanın ne demek olduğunu en iyi sen bilirsin. Duasız bırakma bizi Ey çorak gönülleri muhabbet bahçesine çeviren Sevgili.

    00:15:47
    Serkan Özer
  •  
    25 Mar
    fon müziklerinizi istiyorum

    ben fon müziklerinizi istiyorum. ayrılık vaktinin fon müziğini atarmısın mail. atresime

  •  
    25 Mar
    bekliyorlar şiirinin fon müziği

    Selamun aleykum kutlu doğum için bir program yapıcaz ama bekliyorlar şiirinin fon müziğine ulaşamıyorum yardımcı olabilirseniz çok mutlu oluru

    01:02:52
    meryem
  •  
    21 Mar
    ŞİİR RASULÜ ÖZLETMELİ

    Öyle bir şiir yazılmalı ki Baharı anlatırken çiçeklerin kokusu gelmeli, güzden bahsederken yağmuru hissettirmeli, yağmur öylesine yağmalı ki okuyanın ruhunu inşirâh etmeli . Bir yaz gelmeli şairin gönlüne Bembeyaz kağıda adeta gülleri çizmeli ve güller RASÛLÜ özletmeli. Öyle bir şiir yazılmalı ki teması muhabbet olmalı peygamberi aratmalı bizlere KÖRDÜĞÜMÜ hatırlatmalı espirili ve şefkat dolu şiir Onunla nurlanmalı. ... ... hocamızın beni eleştirmesini istiyorum ama n

    00:54:11
    Zeynep Yoldar
  •  
    17 Mar
    Efendim son nebi

    Ben bir imam hatip lise öğrencisiyim sadece dursun ali erzincanlı ya bir kere olsa bile görüşmek tanışmak istiyorum

    23:45:38
    Mustafa
  •  
    17 Mar
    Efendim son nebi

    Ben bir imam hatip lise öğrencisiyim sadece dursun ali erzincanlı ya bir kere olsa bile görüşmek tanışmak istiyorum

    23:44:24
    Mustafa
  •  
    12 Mar
    Hz Muhammed (S.a.v)

    Hz.Muhammed Aşkıyla Yanan Güzel İnsanlar

    07:34:33
    Salih ilkaya
  •  
    10 Mar
    Onu Bekledi Cennet

    O’NU BEKLEDİ CENNET Altın kapta dolu idi iman ve de hikmet. Cibril yardı göğsünü ve yıkadı nihayet. Karnına dek zemzemle, bir mucize bu ,evet. Allah böyle diledi,O’nu bekledi Cennet. Burak’a bindi sevgili ilerledi bir müddet. Sorarak gitti nebi, cevap verildi elbet. Allaha hızla varıyor, bakın nasıl saadet. Yaklaşırken sesler duydu: Gel ya Muhammed, ya Muhammed ! ... Güzel insanlara sevgiliyi hatırlatarak bir selam vesilesiyle selam olsun derken hocamıza da muhabbetimi sunarım

    02:52:23
    Zeynep Yoldar
  •  
    07 Mar
    Allah sizden razi olsun

    Peygamber sevdalisi buyuk ustad allah sizden razi olsunki bizlere bu firsatlari sundugunuz icin orduya bekliyoruz

    20:22:37
    Sedat kahraman
  •  
    11 Şub
    programlarınız hakkında

    Selâmün aleyküm sizi canlı canlı dinlemeyi çok istiyorum :) sabah akşam arabamda durmadan cd leriniz çalıyor çok şükür peygamber aşığı bir kulsunuz sayenizde bizlerde daha da şevkle aşkla bağlanıyoruz ankarada ki programlarınızı ve nasıl katılabileceğim hakkında bilgilendirilmek istiyorum mümkünse şimdiden çok teşekkür ediyorum saygı ve sevgilerimle :)

  •  
    27 Ocak
    tanışma

    Selamünaleyküm hocam Allah nasip ederse sizinle tanışmayı çok isterim

    19:20:07
    ibrahim
  •  
    06 Ocak
    degerli hocam

    Degerli. Hocam Ilk basta Allah` in rahmeti bereketi tum ummeti Muhammed uzerine olsun . Dinimizi anlatirken o kadar nizamlı bi sekilde anlatiyorsunuz ki allah herkese bir gun boyle intizamli anlatip yasayip yasatmayı nasip etsin musluman olmayanlara ise Allah onlarada musluman olmayı nasip etsin kendinize cok iyi bakin Allah cumlemizden razı olsun

    16:30:35
    kader tahiroğlu
  •  
    29 Ara
    ALLAH RAZI OLSUN

    Selamun Aleyküm Allahın Rahmeti ve berekti üzerimize olsun saygı değer hocam Allah sizden razı olsun sizin sayenizde peygamber efendimiz SAV Muhammed Mustafa yı daha çok sevdik eshabı kiramı sizin sayenizde daha çok tandık sizin vesileyle Allah razı olsun Allah yolunuz açık Allah a emanet olun bizede dua edin Amin.

    15:02:08
    SERKAN DENLİ
  •  
    26 Ara
    Selam ve Dua

    Merhaba Sn. Dursun Abi, Allah öyle bir ses, samimiyet ve irfan vermiş ki... verene şükür, onu hayra kullanmasını bilene selam olsun. İstanbul konserlerini merakla bekliyoruz. Selam ve Dua ile.

    08:56:06
    Gökhan Şirin
  •  
    25 Ara
    aibü

    AİBÜ de ki ;Bu gece için çooook teşekkürler yüreği büyük insan :)

    22:54:20
    şeyda
  •  
    25 Ara
    çağlar

    Allah sizden razı olsun.. BEDRİ,UHUDU, HAYBERİ Öyle güzel öyle içten anlatıyorsunuz ki peygamber efendimiz (sav) ve sahabilerine olan sevgim kat kat artıyor... allah yolunuzu açık etsin.. inşallah en yakın zamanda görüşürüz

    20:51:26
    murat
  •  
    25 Ara

    Hocam Sizi ALLAH için seviyorum.

    13:48:09
    Kenan MADEN
  •  
    23 Ara
    dinleti

    Abi her dinlediğimde seninle birlikte ağlıyorum Allah sana yazma,anlatma gücü versin.Ben seni canlı'da dinlemek istiyorum bir etkinlik menüsü olsaydı nerde dinletiniz var bilseydik iyi olurdu.Allaha emanet olun

    22:16:47
    müslüm
  •  
    19 Ara

    Rabbim sizden razı olsun sizi o kadar çok seviyorum ki rabbim sizinle beraber o mübarek beldede Resullulahın mescid inde Medine i Münevvere de o güzel naat larınızı sohbetinizi dinlemeyi nasip etsin inşallah ..hocam Rabbim nasip ederse ocak ve şubat ayı içinde umre yapmayı niyet ettim sizin umre programlarınız varmı sizinle beraber gitmeği o kadar arzu ediyorum ki yardımcı olursanız sevinirim sizi ALLAH rızası için seviyorum

    16:09:18
    rıza
  •  
    17 Ara
    Güzel İnsan

    Allah senden razı olsun inşallah allah azze celle senı salihlerden eyler bedri oyle anlatmıssınkı her dınledıgımde ağlıyorum allah senden razı olsun işlerinin devamını beklıyoruz inşallah.

    19:05:25
    Furkan
  •  
    17 Ara
    İletişim

    Ūstadim ben size bir şiir ulaştırmak istiyorum.kendime ait belki ūzerinde çalışırsınız sevinirim

    12:03:01
    Cafer ecer
  •  
    16 Ara
    değerli hocam

    Çok değerlisiniz hocam, hocam diyorum ama ben bana hayatımda önemli olan insanlara böyle hitap ediyorum sizi çok seviyorum Allah birgün inşAllah sizinle karşılaşmayı nasip eder. Allah razı olsun çocukken de dinlerdim şiirlerinizi sizin şiirlerinizi dinlerken peygamberimi daha çok sevdim Allah ne muradınız varsa versin Allaha emanet olun..

    01:46:43
    seda
  •  
    03 Ara
    Sizi okulumuzda görmek istiyoruz.

    Selamun aleykum hocam şiirleriniziçok severek dinliyoruz. Ve sizi bir gün okulumuzda gormeyi çok istiyoruz lütfen e-mail den benimle iletişime geçin mesajinizi bekleyeceğim selam ve dua ile..

    18:56:11
    Şeymanur
  •  
    17 Kas
    EN SEVGİLİNİN ŞAİRİNE

    s.a peygamber (s.a.v) efendimizin şairi kardeş inşallah mahşer günü bu hitabla çağrılırsın.senden bir isteğimiz efendimizin çoçukluk ve gençlik dönemi için bir şiir.

    10:26:06
    FATİH KIVANÇ
  •  
    16 Kas
    Hayırlı Günler

    Severek Dinliyoruz. Başarılarnızın ve Albümlerinizin devamını diliyoruz...

    14:38:42
    Serkan Keser
  •  
    08 Kas
    Selamünaleyküm

    RABBİMİZ (c c ) ahir zamanda sizin gibi sevgili bir kardeşimizin döneminde yaşadığım için kendimi çok şanslı hissediyorum. RESULLLULAH (s a v)ın şairi. Sevgili kardeşim. RABBİMİZ (c c )senden razi ve hoşnut olsun.

    19:51:18
    İskender
  •  
    07 Kas
    İyi hayat yasamissiniz

    Cok iyi yapmissiniz dini anlatan siirler okuyarak .geriye donup baktigimda aklimda sizin okudugunuz siirler kalmis dine ait

    12:37:42
    Neml
  •  
    06 Kas
    esselamun aleyküm ve rahmetullahi ve berekâtühu

    Hergün radyoda O (s.a.v)'na "Sen Olmasaydın" diyorsun. Allah razı olsun. Lakin ya sen olmasaydın cânım benim. Beni peygamber aşığı ettiğin için sana sonsuz şükranlarımı sunuyorum. Allah yâr ve yardımcın olsun. Sadatların nazarı üzerinden eksilmesin. Duâ et inşaEllah. Selamun aleyküm.

    14:34:45
    naci
  •  
    01 Kas

    Allahın bereketi rahmeti üzerinize olsun. Beni bulunduğum yerden alıp o mübarek topraklara götüren bir sese sahipsiniz. Allah sesinize sağlık versin.. Bilmediğim çok şeyi sizi dinleyerek öğrendim. 40 yıl köleniz bile olabilirim hocam. Biliyorsunuz ki hadisi Şerif var bunun üzerine.. :) melekler koruyucunuz Efendimiz(sav) komşunuz olsun. Allaha emanet olun.

    01:28:10
    Rabia/konya
  •  
    29 Eki
    şahin

    sevgili dursun ağabey Rabbim sana bir hazine bahşetmiş sen başkaları gibi ne kendine sakladın nede heba ettin bu hazineyi. sen hazineyi bizlerle paylaştın ALLAH senden razı olsun sesinle şiirlerinle bize yaşattığın duyguların tarifi olacak kelimeler yok benim lugatımda , Rabbim senden razı olsun.

    14:09:47
    muammer
  •  
    29 Eki
    Allahın selamı üzerinize olsun...

    Sn.Dursun abi sizi çocukluktan belli dinler sizinle tanışmayı en çok isteyen kişilerdenim.Rabbimden yeni yaşınız kutlu olsun Türkiye sloganı ile faceden fotoğrafıma bakabilirsiniz. Rabbimden bizi kavuşturmayı sizinle tanışmayı nasip kılsın Dursun abi.Rabbim yar ve yardımcın olsun görüşmek üzere...

    08:19:34
    Hüseyin Karayer
  •  
    17 Eyl

    YÜREĞİNE DİLİNE SAĞLIK ABİ....

    15:14:32
    MUHAMMET
  •  
    13 Eyl
    Ey Peygamber Sevdalısı Abim

    Yıllardır sizinle bir gün buluşursam size soracağım bir soruyu düşünüp dururum. Peygamberimizi SAV i rüyanızda gördünüz mü ? Saygılarımla....

    17:58:32
    Ramazan TURKUT
  •  
    15 Agu
    Abicim

    Merhaba Abi nasilsin? Iyisindir InsaAllah.

    20:38:04
    Sema
  •  
    09 Agu
    Üstadım

    Üstadım hep görmek istedigim nuru güzel insan, çok şükür ki rabbime seni diyarbakırda görmek nasip oldu, İnşallah seni görmek tekrardan nasip olur üstadım.

    11:41:11
    Bekir
  •  
    01 Agu
    karani

    selam sana karanli uveys sizi veysel karani filminde tanıdım ve çoksevdim allahrazı olsun sizden

    21:52:54
    salur
  •  
    25 Tem

    Sizi ALLAH c.c. rizasi icin cok sevdim.. ALLAH cennetde yakin eylesin.. Paylasilacak cok sey var lakin biz sizi burada dinledik, sizde bizi cennetde dinLersiniz insALLAH.. Su dunyada paylasimimiz tek yonlude olsa hamd olsun.. elhamdulillah.. dunya hayatinin neyi tam ki.. -------- > "Lâ ayşe illâ ayşül-ahireh." < ------

    13:31:37
    Emin
  •  
    22 Tem
    Buyuk faniniz

    Merhaba abi , biz sizin buyuk faniniziz ve hollandadan ailecek severek dinliyoruz sizi. Allah siden razi olsun, okadar guzel muhtesem okuyorsunuzki okadar icten ve duygulu bizi adeta o donemlere goturuyorsunuz. Peygamberimizi okadar guzel anlatiyorsunuzki Rabbim sizden razi olsun ve sizi peygamber Efndimize komsu eylesin inshaAllah :) Burayada gelirseniz cook cook memnun oluruz inshaAllah gelirsiniz

    15:15:17
    Sumeyye
  •  
    07 Tem
    Sevgiliye duyulan Muhabbet

    Selamın aleyküm abi sizi Allah için seviyoruz şiirleriniz de Efendimizi tanıdık Efendimize duyulan Aşkı muhabbeti hissettik.Rabbim in kalbime hissettirdigine dayanarak söylüyorum Efendiler Efendisi ni gördügünüzü konustugunuzu hissediyorum hani demiştiniz ya peygamber şaiiri olmak istiyorum hakkınızda ettigimiz duamız oyle abi Rabbim seni ,sevdiklerini ve sevenlerini Rabbim in yoludan ayırmasın Rasulün sünneti seniyesinden Sadatların duasından ayırmasın inseAllah dua eder dua bekleriz abi...

    09:29:42
    Elif
  •  
    26 Haz
    yemenli 11 kadın

    bizi kırmayıp izmir hancı'da isteğimize icap etiğiniz için teşekkür ederiz....

    01:43:29
    izeddin altuğ
  •  
    22 Haz
    Güzel İnsan

    Allah sizden razı olsun.Şiirlerinizi defalarca dinliyorum her fırsatta.Sizinle beraber içimdeki Peygamber sevgisi daha da arttı. Allah size sağlık versin inşallah da şiir okumaya devam edin ve gönüllerimize Allah ve Muhammed (sav) sevgisini nakşettirin. İnşallah bir gün tanışmak nasib olur.Konyadan sevgiler...

    02:12:49
    MESUT
  •  
    21 Haz
    KURTULUŞ İÇİN

    BU FANİ DÜNYADA KENDİMİZİ YALANLARLA AVUTUYORUZ GERÇEKLERİ GÖRMEZDEN GELİRCESİNE ŞİİRLERİN LE BİR ÇOK KEZ İSLAMI YENİDEN KEŞVEDİYOR İNSAN ALLAH YÜREĞİNE SAĞLIK VERSİN

    18:43:19
    isa
  •  
    21 Haz

    Siirt'te sizinle tanışmıştım bi programda bende o gece sizin bir şiirinizi okumuştum bu güzel şiirleriniz için çok teşekkür ederim senelerdir sizin şiirlerinizi okuyarak yarışmalarda birinci oluyorum size çok teşekkür ederim.

    02:31:28
    Özlem
  •  
    20 Haz
    tesekkur

    Hocam ağzınıza sağlık her okudugunuz efendimize siir hepsi birbirinden guzel alah cc razi olsun rabbim sizi korusun ins

    11:36:34
    mesut dinc
  •  
    14 Haz
    Bilemedim simdi

    Merhaba Dursun abi. Konyadan kudret ben. sen nasil bi insansin öyle. bir insan o kadar mi icten anlatir bir siiri. o kadar mi icten okur. sayende yasiyoruz resmen. Allah Razi olsun senden. bu yazilanlari okur musin bilmem ama nasipse sizinle tanismak isterim. Yaradana emanetsin abi.

    23:13:37
    Kudret
  •  
    31 May
    9

    Selamünaleyküm. Sabırsızlıkla yeni kasedinizi bekliyorum. Ve dualarınızı bekliyorum, şu an ağlamaklı olarak.

    16:56:32
    VOLKAN
  •  
    02 May
    Allahın rahmeti üzerinize olsun saygıdeğer ustadim

    Abi duacınız inşallah teala. Sizler var oldukça bu ümmet hakikati daha iyi anlayacaktır

    10:19:18
    Ersin Çevik
  •  
    27 Nis
    Merhaba

    Öncelikle siz;i yıllar yıllar önceden 90 lı yılların ilk yarısından itibaren sizi okuduğu yatılı devlet okulunda cuma akşamları battaniyesinin altında gizlice bulundurduğu radyodan kulaklık ile gizlicedinleyen ve daha o yıllarda bile sizi dinlerken gözyaşlarını tutamayan o yufka yürekli genç adına selamlıyorum. Yıllarsa sonra yaşımın 40 olduğu bu günlerde sesinizden dökülen anlam ,hala içimizi pişirmeye ve gözlerimizi yaşla doldurmaya devam ediyor.

    12:58:13
    Murat
  •  
    05 Nis
    sizin sayenizde

    sizin sayenizde şiire ilgim arttı şu anda hem yazıyor hem de okuyorum ALLAH RAZI OLSUN..

  •  
    15 Mar

    Abicim Allah senden razı olsun dualarımdasın.

    21:33:17
    Dilan Sökmen
  •  
    22 Kas
    AŞK

    Dursun Abi ben Antalyanın Serik ilçesinden sizin hayranlarınızdan birisiyim ve okuduğunuz şiierlerin hemen hepsini dinlemişimdir ve göz yaşları içinde Allah sizden Razı olsun İnş.gelirseniz Antalyaya mutlaka sizinle tanışmak isterim saygılarımla

    11:22:57
    SÜLEYMAN
  •  
    15 Kas
    sayenizde dünyam değişti

    Allahın selamı üzerinize olsun.öncelike şunu belirtmek isterimki sizin gibi bir şairle ben müslüman olarak gurur duyuyorum.ve seslendirdiğiniz şiirler beni 1400 sene öncesine götürüyor ta.bi yakın zamana götürende var nefesaldığımız halde elimiz kolumuz bağlı izlediğimiz esmanın ölümü gibi.

    11:21:46
    hümeyra
  •  
    12 Kas
    GÜZEL İNSAN

    sizi nasıl anlatsam inanın bilemiyorum. sizi tanımak sevmek o kadar güzel bir duygu ki. okadar güzel bir insansınız. yüreğinizin güzelliği, sesinize ve yüzünüze yansımış. o kadar nurlu bir yüzünüz var. Rabbim sizi iki cihanda da muvaffak etsin inşaallah

    12:10:16
    DERYA
  •  
    06 Kas
    selamınaleykum

    Dursun abi yeni album nezaman cıkıyor beklıyoruz abi

    17:33:21
    birol
  •  
    06 Eyl
    gayranıb

    seni cok seviyorum

    19:55:59
    metin
  •  
    04 Eyl
    mektup

    dursun ali beye mektup göndermek istiyorum acaba adres alabilir miyim

  •  
    03 Eyl

    hocam hayırlı geceler benim bir derdim var bu yüzden size yazıyorum inşallah bu mesaj sahibine ulaşır. bende herkes gibi günahkarım allah diyor ama dediğini yapmıyorum gönlümde istek var ama nefsimi yenemiyorum düşüncelere dalıyorum ama dediğini yapamıyorum sizi dinleyince dünyadan uzaklaşıyorum bende bu mesajı yazmak ve sizden bir yardım istedim.

    22:52:31
    emrettin tontaş
  •  
    26 Nis
    taktiri ilahi

    inşAllah birgün tanışmak nasip olur.

    12:18:27
    ibrahim
  •  
    22 Nis
    ALLAH RAZI OLSUN

    abi selamun aleyküm, ben gözyaşı dökemeyen bi adamdım katılaşmış kalbim dünya işlerinden Allah affetsin. ama ne zaman senin şiirlerini dinlesem tutmaya çalışsam da düşüveriyor gözyaşlarım yanaklarımdan. Rasulüm şefaatçin olsun, Allah senden razı olsun ilmini sesinin güzelliğini ömrünü bereketlendirsin. Allaha emanet ol.

    11:04:25
    ÖMER
  •  
    01 Agu
    Teşekkürler

    Allah senin sesini bizden eksik etmesin güzel insan.

    14:43:14
    Mustafa
  •  
    30 Tem
    Allah dostu

    Esselamu Aleyküm ve Rahmetullah. Üstadım Rabbim siz ve sizin gibileri başımızdan eksik etmesin. bu ümmetin sizin gibi insanlara ihtiyacı var. Nefes aldığım son an'a kadar sizin gibi Allah dostlarına dua eksik olmasın dilimden ve Allah yolunuzu açık etsin. Azerbaycan'da üniversite okuyan kardeşinizin adının geçtiği bir duanız olursa gözyaşım olur duanız. Selam ve dua ile. Allaha emanet.

    13:16:53
    Ziya Aslan
  •  
    28 Tem
    ALLAH C.C SANA HAYIRLI UZUN ÖMÜR VERSİN GÜZEL ABİM BENİM

    Güzel Abim benim insanların yüreğinde ALLAH ve RESULULLAH sevgisini naatlarınla şiirlerinle büyüttün seni dinledikçe aşkımız çoşuyor ALLAH C.C de ahırette seni çoştursun seni görüp elini öpebilmemiz en büyük arzumuz.RESULULLAHIN ümmeti senden razı ALLAH C.C de razı olsun ellerinden öperim

    00:57:15
    VEYSEL
  •  
    23 Tem

    Rabbim senden razı olsun sizi dinleyince kendimizdeki eksikliği daha çok hissediyoruz sizin sesiniz insanın kalbine dokunuyor...

    07:50:53
    EMİNE
  •  
    15 Tem
    allah senden razi olsun

    Abi allah senden binlerce kez razi olsun efendimiz sav. Hayatini okadar guzel anlatıyorsun ki dinleyen sanki orada o an yasoyor gibi oluyor allah seni nazardan sakinsin seni her zaman zevkle ve sevgiyle dinliyorum senin gibi okuyanlarin sayisi artar insallah dicem ama senin gibi bir okuyan daha cikmaz heralde rabbim sana öyle bir ozellik vermis ki insanlari adeta büyülüyorsun allah yolunu acik etsin bizide senin şiirlerin den ve sesinden mahrum etmesin efendimizi sevdiren en etkili kisisin s.a

  •  
    14 Tem

    Sizi çok seviyorum.Şiirleri çok güzel okuyosunuz.Sizinle tanışmak isterdim

    09:59:54
    Ahmet
  •  
    12 Tem
    sevgiliyi en güzel tasvir eden sizsiniz

    peygamberime aşkım sizin şiirlerinizle coşkun ırmaklara dönüyor Allah razı olsun sizden muglaya bekliyoruz sizi canlı dinlemek istiyoruz TEŞEKKÜRLER

  •  
    06 Tem
    Allahin rahmeti ve bereketi uzerinize olsun

    Selamünaleyküm geçen sene 2014'de albüm çikaracaginizi duymustum. O gunden beri dort gozle albunuzu bekliyorum ama hala cikmamis. Yeni bir album calismasi icindemisiniz? ne zaman cikaracaksiniz? ALLAH sizden razi olsun bizim gonlumuzdeki peygamber askini daha cok kabartiginiz icin. Hayirli ramazanlar

    22:09:16
    Hayriye
  •  
    03 Tem

    Merhabalar Almanyanin münih sehrinden yaziyorum,sizi 2011 de atvdeki mekke ve sahur programinda gördüm siirlerinizi herzaman dinlemeye calisiyorum özellikle ramazan geldiginde internet sayfasinda ilk sizi ariyoruz.Siirlerle bütünlesmisiniz umarim tanisma firsatimiz olur tesekkürler

    00:16:46
    Tolga
  •  
    28 Haz
    ramazan etkinlikleri

    Ramazan boyunca iftar sonrası katılacağınız şiir etkinliklerini nereden öğrenebiliriz.Sık sık naatı şeriflerinizi dinlerim canlı olarak dinleyip asrı saadette olmak istiyorum.Allah sizden razı olsun...

    00:40:51
    süheyla
  •  
    25 Haz
    Dua et bize inşALLAH

    seside yüreği kadar güzel abim Allah seni sevdiği kullardan eylesin.

    07:23:57
    Sinan
  •  
    24 Haz
    dursunalierzincanlııııı

    her gece dursun ali dinleyip ağlamak,asr-ı saadeti yaşamaa,rasullullahı rüyada görmek hevesiyle yatağa başını koymak.....bunları bana hissedddriren tek şey dursun alinin muthiş sesindennnn şiirlerrr.....hiç zonguldağa gelmiyorsunuz.lütfen gelinde ömründe bir kere olsun göreyim sizi...sizden bir foto bir imza almak en büyük hayalimmm..

    22:50:48
    ceyda
  •  
    24 Haz
    Onbir Ayın Sultanı Ramazan’da

    Başlayacağınız sahur programını iple çekiyorum şimdiden Ramazan ayı Sizi hergün dinleyebileceğim için bir başka güzel olucak Hocam..Ben Sizi çok Seviyorum.Allah mahşer günü sizinle beraber haşrolmayı nasibeylesin.Biliyorum ve inanıyorum ki Siz O'nun(c.c)sevdiği kullarındansınız.Artık Sizi sadece Kahta'ya değil Ankara'dan da bekliyorum İnşaAllah...

    15:02:36
    Esma Altuntaş
  •  
    24 Haz
    hayırlı ramazanlar

    hocam ramazan-ı şerif ayında hangi kanalda olacaksınız? lütfen yazın. sizi hergün dinlemeyi çok arzuluyoruz. mutlaka cevap yazın lütfen....

    11:24:40
    selma
  •  
    24 Haz
    PEYGAMBERİMİZİSEVMEK

    sizi çok seviyorum çünkü siz peygamberimizi çok seviyorsunuz bir ara şiir yazmayı bırakacakmışsınız ve peygamberimiz rüyanıza gelip size bırakma devam et demiş ne güzelde demiş

    08:36:39
    Mehmed
  •  
    20 Haz
    sevgimin büyüklüğü

    selamün aleyküm dursun ali abimiz size olan sevgimin büyüklüğünü şu sözlerimle dile getirmeyi istiyorum önüme kağıt kalem almadan okudugunuz şiirleri bir yere yazmadan o gör sesinizden gzl şiirlerinizi ezberlemişim allah sizden razı olsun keşke ikinci kez sizleri görme serefine nail olsaydım dünyada enn byk dileğimdir benim

    17:23:16
    hakan
  •  
    17 Haz
    TEŞEKKÜR

    Değerli abim.. bu yıl sizi antalya ve kemerde olmak üzere 2 defa canlı canlı dinlemek ve oğlum abdullah ile beraber tanışıp kitap imzalat şerefine nail oldum. Abi size karşı sevgimi nasıl anlatırım bilemiyorum ama şunu söylemek istiyorum RABBİM kalbine göre versin ve mahşer günü ismler okunarak çağrıldığımızda ismin PEYGAMBER ŞAİRİ DURSUN ALİ OLARAK ÇAĞRILSIN İNŞAALLAH .......DİLİNE KALBİNE YÜREĞİNE SAĞLIK DUALARINDA BİZLERİDE UNUTMA İŞALLAH...

    11:54:24
    UĞUR İPEK
  •  
    13 Haz

    Şiirlerinizi dinlerken bazen kendim olurken bazen başka diyarlara yolculuk ediyorum. Her duyguyu yaşamak mümkün. Allah sizden razı olsun. Ellerinize Sağlık...

    14:18:19
    Şeymanur
  •  
    10 Haz
    sevilen insan

    Selamun Aleyküm. ..insan bu kadar mi guzel siir okur tuylerimizi diken diken eden bazen de ferahlik veriyo Ey guzel insan inşallah birgun seni canli gorurum Allah yar ve yardımcı n olsun

    21:32:14
    murat TANAS
  •  
    10 Haz
    CANIM AĞABEYİM

    Ağabey Allah teala sizden razi olsun büyüklerin himmeti bereketi sizinle olsun bi erzurumlu ve manen sondurak köylü olarak sizinle gurur duyuyor daima yad ediyorum dua buyurun insaallah müşterek ellerinizden ôperim

  •  
    10 Haz

    Dursun Ali abi, seni yakından görmek okuduğun şiirleri canlı olarak dinlemeyi o kadar istiyorum ki içimde hissettiklerimi yazıya dökmekte zorlanıyorum. Ne zaman kendimi kötü hissetsem, bir boşluğa düşer gibi olsam seni dinliyor, hizaya gelmemde, içime Allah korkusu vermede yardımcı oluyorsun. Umarım, Allah bir defa da olsa seninle muhabbet edebilmeyi bizlere nasip eder.

    14:53:59
    RIDVAN UZUN
  •  
    07 Haz

    Değerli abimiz seni gördükçe edebimizi sorguladigimiz değerli abimiz. .Eskiden yalniz bir güldün. .Şimdi gül bahçesine girdin. .Kokun her tarafa yayildi. . Daha güzelleştin. .Dua ile peygamber Efendimiz in saiiri

    06:49:50
    hasan
  •  
    07 Haz

    selamün aleyküm güzel insan sizi ilk dinlediğimde günlerce ağlayarak okuduğunuz eserleri dinledim ve sonrasında hayatım değişti sizi sevgi saygı ve muhabetle selamlıyorum ALLAH a emanet olun

    05:45:55
    uğur KAYALİ
  •  
    06 Haz
    tebrik

    Kardesim. Emmoglum. Rabbim teala hizmetlerinizi hayirlara vesile eylesin. Tebrik ederim cok guzel olmus. Allah c.c. seni sevdiklerine ve ailene bagislasin insaallah Dua

  •  
    06 Haz
    Emeğinize sağlık

    Emeginize saglik insallah yeni albümü de en kısa zamanda bekliyoruz.

  •  
    05 Haz

    Hayırlı olsun güzel yürekli abim.

    16:52:53
    Ngr
  •  
    05 Haz
    Üstadım

    Üstadım Hayırlara Vesile Olsun Yeni Sitenizin Ara Yüzü. Seni Kişiliğini Ve Eserlerini Çok Seviyorum İnşallah Bir Gün İki Gözümlede Görürüm Seni Üstadım Diyarbakır'da...

    07:25:49
    Bekir
  •  
    05 Haz
    HAYIRLARA VESİLE OLSUN...

    Allah razı olsun..

    07:06:25
    SEVGİ
  •  
    05 Haz
    Hayırlı Olsun Hocam

    Hocam Yeni sayfanız hayırlı olsun.

    06:32:47
    Mehmet
  •  
    04 Haz
    BismillahiRahmanirahim

    Selam aleyküm güzel insan hayırlı uğurlu olsun dursun ali erzincanlı abi annem kardeşlerim ve ben sizi çok seviyoruz severek dinliyoruz şiirlerini Allahu ve Hz.Muhammed sav.peygamber efendimizin güzel anlatıyorsun Sesimiz buğulu maşallah anneme sizden yana dedimki dursun Ali erzincanlı abi cennette peygamber efendimize ve diğer peygamberimize ve sahabelere buğulu sesiyle sohbet eder hayatlarını anlatır dedim sizden yana Saygılarımla yengemin ellerinde ve çocuklarınızın dan gözlerinden öperim :))

    20:57:13
    ferhat balbay
  •  
    04 Haz
    hayırlı olsun

    hayırlı olsun yüreğinize sağlık başarılar.

    16:09:15
    beyhan polater
  •  
    04 Haz
    Abi hayırlı olsun

    ALLAH c.c seni başımızdan eksik etmesin sesine nefesine sağlık

    15:46:22
    murat
  •  
    04 Haz
    HAYIRLI OLSUN

    Abi hayırlı olsun. Rabbim sesine ve nefesine kuvvet versin.

  •  
    04 Haz
    hayırlı olsun

    Allah başarılarının devamını getirsin hayırlı uğurlu olsun

  •  
    04 Haz
    hayırlı olsun

    hayırlı olsun,başarılarınızın devamını dilerim..

    15:21:46
    senay
  •  
    04 Haz
    HAYIRLI UĞURLU OLSUN

    Yeni web sayfanız hayırlı Uğurlu olsun rabbim yar ve yardımcınız olsun Allaha emanetsniz

    15:21:37
    KÜRŞAT YILMAZ
  •  
    04 Haz
    Hayırlı Olsun

    Abi yeni siten hayırlı olsun...

    14:56:08
    Sinan ŞAHİN
  •  
    04 Haz
    ALLAH utandırmasın

    hayırlı olsun sana o sesi veren ALLAH başarilarını da daim etsin

    14:07:23
    ali rıza engin
  •  
    04 Haz
    hayırlı olsun

    basarilar

    11:29:35
    leyla gulsen
  •  
    04 Haz
    Tebrikler :)

    Yeni web sayfanızda yeni şiirlerinizi görmek dileğiyle :) Sayfa çok başarılı tebrik ederim

    10:38:11
    Mertcan
  •  
    04 Haz
    Hayırlı Olsun

    Yeni siteniz hayırlı olsun, emeği geçenlerden Allah razı olsun...

    08:04:53
    Serkan